نشست روی غزل... ماه باران... شد

حرفهایی هست برای گفتن که اگرگوشی نبود

نمیگوییم وحرفهایی هست برای نگفتن،حرفهایی که

هرگزسربه ابتذال گفتن فرود نمی آورند...

وسرمایه ماورایی هرکس،حرفهایی است که برای

نگفتن دارد،حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند

وبیان نمیشوندمگرآنکه ...

مخاطب خویش رابیابند!!

آخرین مطالب

مناجات

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ


هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی،

خدایا،

 به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی،

عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی،

 هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم،

 در سایه امیدی،

 و به خاطر آرزویی،

برای دلم امنیتی به وجود آورم،

 تو یکباره همه را برهم زدی،

و در طوفان های وحشت زای حوادث رهایم کردی،

تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم

 و به جز تو آرزویی نداشته باشم،

و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم،

 و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم...

خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم

 

مناجات زیبای شهید چمران، به مناسبت سالگرد عروج  این شهید فرهیخته ، روحش شاد و یادش گرامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۱
مهتاب صفری

نظرات  (۱)

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۱ ئاموزا رسول زاده
سلام دوست عزیز
وب جالبی دارین موفق باشین .
وب منم تازه شروع به کار کرده و با شعر کردی به روزم . خوشحال میشم سری به وب من بزنی .
http://lapara.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی